بررسی ها و مقالات

گلکسی XCover پرو 2 اولین گوشی مقاوم 5G سامسونگ

X Cover pro 2
x cover pro  2


گلکسی XCover پرو 2 اولین گوشی مقاوم 5G سامسونگ خواهد بود.


سامسونگ قصد دارد اولین گوشی سخت‌جان خود را با پشتیبانی از شبکه‌ی ارتباطی 5G در سال ۲۰۲۲ رونمایی کند.

سامسونگ گلکسی ایکس کاور پرو را در سال ۲۰۲۰ معرفی و عرضه کرد و حالا بعد از گذشت دو سال گفته می‌شود که غول کره جنوبی قصد دارد جانشین این گوشی را با نام گلکسی ایکس کاور پرو ۲ معرفی کند. به نقل از گیزموچاینا، گوشی مقاوم جدید سامسونگ دارای شماره مدل SM-G736B است و از اتصال 5G پشتیبانی می‌کند.

اگر این گزارش صحت داشته باشد، XCover پرو ۲ اولین گوشی هوشمند 5G در سری گلکسی XCover خواهد بود. ناگفته نماند تمام مدل‌ها از جمله گلکسی XCover 5 سال گذشته که روانه‌ی بازار شده‌اند، از شبکه‌ی ارتباطی 4G LTE پشتیبانی می‌کنند.
متأسفانه اطلاعاتی از این گوشی سامسونگ دردسترس نیست. باوجوداین، می‌توان براساس مشخصات مدل‌های Xcover نسل قبلی پیش‌بینی‌هایی کرد. گلکسی XCover پرو ۲ احتمالاً مانند سایر گوشی‌های گلکسی XCover با باتری قابل‌تعویض توسط کاربر عرضه می‌شود.


گوشی‌های هوشمند مقاوم سامسونگ عموماً برای شرکت‌ها و کارهای صحرایی طراحی شده‌ است. بدین‌ترتیب باتری قابل‌تعویض به آن‌ها اجازه می‌دهد تا باتری خالی‌شده را با باتری شارژشده تعویض کنند و ارتباطات را تقریباً بدون وقفه برای ده‌ها ساعت حفظ کنند. افزون‌براین، انتظار می‌رود که گلکسی Xcover Pro 2 آینده از پچ‌های امنیتی ماهانه بهره ببرد و احتمالاً با اندروید ۱۲ عرضه خواهد شد.


در مورد سخت‌افزار، هنوز جزئیات مشخصی منتشر نشده؛ اما گفتنی است که Xcover پرو و گلکسی A51 از تراشه‌ی Exynos 9611 مشترک استفاده می‌کنند و از طرفی دیگر Xcover Pro پرو ۲ و گلکسی A53 آینده می‌توانند از تراشه‌ی Exynos 1280 بهره ببرند.

X Cover pro 2

برای دیدن بروز ترین مقالات روز دنیا در سیات تیوا مارکت اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *